søndag den 12. august 2012

Haven er skøn i august

Jeg har næsten altid meget travlt i august, her er både fødselsdage, familiefester, havearrangementer, så indlæg til bloggen bliver der nok ikke mange af her i august. Og det er faktisk lidt synd, for hvor er haven dejlig lige nu, der er rigtigt meget som blomstrer på sit højeste lige. Se bare mine nye roser, som jeg købte i foråret, bl.a. Burgundy Ice, og Poulren018. Jeg har bestemt ikke fortrudt mine rosenindkøb:-)
Burgundy Ice, som jeg købte i Bilka - virkelig smuk farve
Poulren018, som er en Poulsen rose, jeg ahr fem af dem og de strutter alle af sundhed, de er virkelige kraftige, selvom det er første år.
Poulren018
Mit gråblege bed foran stuehuset, her gemmer Poulren018 roserne sig, de passe glimrende ind med deres sartgule farver.
Anton kan sove de mest utrolige steder. Her måtte jeg lige ind og hente kameraet:-)




6 kommentarer:

  1. Hej Bente.Dejligt at høre fra dig.Skønne roser du har.Ja! der er rigtigt meget der blomstre har i sensommeren.Jeg har også lige lavet et indlæg med hvad der blomstre i min have.Rigtig god aften til dig Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jette. Jeg har også lige kigget på din blog og der er da sandelig gang i haven. Skønne solhatte:-)

      Slet
  2. Skønne blomster, men hvordan har du lært katten at bruge bestik?
    VH Nina

    SvarSlet
    Svar
    1. Katten Anton kan ligge de mest mærkelige steder og på alt muligt. Når jeg f.eks skal ud og køre bil, så skal jeg altid lige se om der ligger en rød kat bag bilen...han flytter sig ikke selvom bilen starter eller kommer kørende:-)

      Slet
  3. Burgundy Ice er meget smuk på det billede, jeg har længe været interesseret i den, men interessen blev ikke mindre efter at have set dit billede :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er første år, at jeg har dem, så jeg er også lidt spændt på hvor hårdføre, at de er. Men lige nu er den skøn og farven er meget flot:-)

      Slet