torsdag den 16. august 2012

Havestien

Det gør nu ikke noget at der kommer lidt regnvejr, jorden var faktisk ved at være tør, og jeg har da vandet lidt de sidste par dage. Jeg kan sagtens arbejde i haven, selvom det regner, men jeg har en dreng, som skal afleveres på efterskole på søndag, så måske var det lidt smart at få pakket lidt til ham....selvom haven trækker nu lidt mere:-) Meeen jeg kan da finde et par billeder frem fra nogle af mine stier i haven, der har tidligere være trædebregner på stien, men jeg syntes at alt bare var for grønt og det flød lidt ud. Stien er nu blevet mere markant og fremhæver bedene noget mere.




4 kommentarer:

  1. Hvor ser der smukt og stemningsfyldt ud på dine stier, der må man vist gå mange daglige ture og bare nyde ;o)

    SvarSlet
  2. Dine stier ser vel nok hyggelige ud, og din beslutning om at fjerne det grønne (altså trædebregnerne)tror jeg også har været den rigtige.
    Ja, du må hellere koncentrere dig lidt om din søn, som du snart skal aflevere :o)

    SvarSlet
  3. Stier gør noget ekstra i en have og der er en skøn stemning hos dig

    SvarSlet