tirsdag den 20. marts 2012

Et mål hver dag

I øjeblikket arbejder jeg lidt hver dag på at fjerne græstørv fra begge sider af vores indkørsel. Har faktisk det mål at der helst skal fjernes ca. 3 kvm hver dag, så går det faktisk lidt nemmere. Jeg vil jo helst lave alt muligt andet i øjeblikket, og min stakkels musearm kan ikke overkomme mere end de 3 kvm pr. dag. Dette billede er mest taget fordi, at jeg kunne forestille at det ville være sjovt at se tilbage om et halvt år eller mere. Man glemmer så hurtigt, hvordan det virkelig så ud.
Jeg har tidligere skrevet om, hvordan jeg drømmer om en indkørsel med flammende farver under de hvide papirbirk. Kanten skal være taks - når jeg engang får råd, jeg har andre ting, som skal indkøbes først.

3 kommentarer:

  1. Ja du går til den. Det er godt at sætte sig mål. De er smukke de hvide papirbirk. Lyser flot op også uden blade.

    SvarSlet
  2. Det hele går meget nemmere når man ikke sætter sig selv for store mål... så det lyder som en go idé :o)
    Og hvor blir det flot... elsker birken :o)

    Ha en go aften...

    SvarSlet
  3. Jeg er også selv glad for papirbirkene, det burde jo nok være hvide staudebede som bund til træerne, men jeg har nu valgt at det skal være de brændte farver, da vores gård er skagensgul eller rettere jernvitriol gul

    SvarSlet