tirsdag den 26. april 2016

Et hundeliv!

Har du nogensinde hørt et dybt hundesuk og set ind i nogle dybt deprimerede brune hundeøjne? Det gør jeg hver gang, jeg tænker, at i dag er det da vist ikke havevejr. Hver dag ligger min hund Gizmo ved trappen og venter på, at jeg går ned i kælderen og får påmonteret havetøjet. Når jeg så kommer op i mit 'så skjønne' havetøj, som nogle gange er så stift af skidt, at det nærmest kan stå selv, så har jeg en hoppende og springende overstadig cirkushund.
Men de dage hvor mor ikke har tid til haven eller virkelig ikke synes om havevejret, ja så ligger der en deprimeret sort ting ved trappen....sikke et hundeliv.
I dag er en af dagene, hvor jeg tænker møgvejr, og Gizmo sukker.
 

2 kommentarer:

  1. stakkels vovse, men det er da godt at den vil med dig i haven når mulighederne er der :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er skønt med en rigtig havehund, han stråler af glæde, når vi er derude. Og ja, jeg forbarmede mig over ham, og gæt hvem som ville først ind i igen, da det begyndte at regne igen igen - ikke mig:-)

      Slet