tirsdag den 27. maj 2014

Min gårdhave

Glimt fra gårdhaven, som er indhegnet med finmasket rionet.
Inden længe er rionettet dækket af rosen Lykkefund
Bordet skulle egentligt fungere som udekøkken, men jeg bruger det når jeg prikler og potter om.
Violen klatrer godt rundt i pilekuglen.
 
Kantbedet er tæt af stokroser, bispehue, mor og barn blomst, Lykkefund rosen, Bronzefennikel, lammeøre, Bronzeblad, tobakspibeplante  og meget andet som jeg ikke kan huske lige nu...
Dette var egentligt en vandsten, men pumpen er gået i stykker, så nu er det frømandens piedestal:-)
 

6 kommentarer:

  1. Hvor er det pænt! Du viser billeder igen når Lykkefund blomstrer, ikke?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan du tro, at jeg gør. Jeg glæder mig til at se, hvor store de bliver. Det er andet år, at jeg har roserne, og det er helt vildt så store, at disse Lykkefund allerede er blevet

      Slet
  2. Det er pent, frodig og vakkert. Frosken er kjempefin og det ser ut som det går godt uten vann. Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes også, at det virker som om at tudsen nærmest er født til at sidde der på min vandsten:-)

      Slet
  3. hvor ser det hyggeligt ud.. lækkert plantebord, mit er et grimt glasbord :)
    KH
    Marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. Stålbordet har jeg opkøbt fra et plejehjem, som skulle have nyt, og den er bare blevet lagt ovenpå nogle paller. Tilsat en gammel reol, som min søster havde smidt ud. Det er ikke den store investering eller stilfulde møblement, men jeg kan godt lide mit hyggelige 'plantebord':-)

      Slet