torsdag den 11. maj 2017

Det store krukkeshow

Jeg elsker at pynte op og lave små og store shows, men krukkeriet har jeg for det meste samlet et sted (eller måske 5-6 steder..når man nu også skal være helt ærlig) idet de jo skal vandes meget, og det tager sin tid, og det er bestemt ikke noget man skal springe over med, for der ikke noget specielt spændende ved at se på halv slatne planter i krukker. En af de nye statister i showet i år, er den gamle kakkelovn, hvor det oven i købet er min loppemarkeds forskrækkede mand, som har fået fat i den...utroligt...men han kunne se ideen i ovnen, da den jo kan fungere som terrassevarmer. Ja..han kan godt bruges en gang imellem:-)

5 kommentarer:

  1. Fint krukkearrangement. Det er nemlig rigtigt, at det er praktisk at samle dem pga vandingen, så gør det da heller ikke noget, at det også ser godt ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Marie
      Jeg har en vandslange med sprøjte, som jeg hurtigt lige kan hive frem, så det tager faktisk ikke lang tud vande på denne måde:-)

      Slet
    2. Tak Marie
      Jeg har en vandslange med sprøjte, som jeg hurtigt lige kan hive frem, så det tager faktisk ikke lang tud vande på denne måde:-)

      Slet
  2. Ingen have uden krukker og potter, det kan jeg ikke forestille mig. Rigtig fin ide med den ornamenteret "terrassevarmer" den kunne jeg godt falde for.
    Venligst
    Henrik

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er skønt med potter og krukker, og de har det med at formere sig...terrassevarmeren er jeg lidt vild med, den står og inviterer en ind i gårdhaven:-)

      Slet