tirsdag den 24. februar 2015

Påskeklokker fra Spiren

Jeg plejer ikke sådan at reklamere for arrangementer her på bloggen, men denne gang vil jeg dog gøre det, da jeg synes at min lokale havekreds Aaskov Havekreds har gjort et scoop ved at få Marianne Rosten fra Gartneriet Spiren til at komme helt her over i det midtjyske, for at få os jyder til at få mundvand over de skønne påskeklokker.
Tidspunkt: Tirsdag den 10. marts kl. 19.00.
Adresse: Alhuset, Kastanie Alle' 27, 6933 Kibæk
Marianne har lovet at fylde bilen op med påskeklokker, og der kan laves bestillinger igennem spirens hjemmeside www.gartnerietspiren.dk, og også igennem Aaskov Havekreds på www.aaskov.haven.dk.
Nu er der jo nok en del jyske havebloggere, som har lidt langt til Spiren, og måske var det nemmere at komme til Kibæk? I så fald -ses vi:-)
 

4 kommentarer:

  1. Jeg gad altså godt besøge '"Spiren" en gang - når/hvis vi får bil her i huset. Det er for besværligt med det offentlige, selvom jeg bor på Sjælland.
    Skønt din havekreds har fået det arrangement stablet på benene :)

    SvarSlet
  2. Glæd jer, det bliver en skøn dag. Marianne er noget af det dejligste menneske, selv påskeklokkerne har svært ved at overgå hende...men også kun næsten :o)
    Hilsen fra Linda

    SvarSlet
  3. Det er da et fint initiativ - der kommer sikkert mange mennesker.

    SvarSlet
  4. Jeg skjønner veldig godt at du reklamerer for Spiren. Marianne Rosten har vært på hagemessen på Lillestrøm (rett utenfor Oslo) to år på rad. Vi går helt berserk. Det er ikke ofte vi får se noe slikt, og ikke minst kjøpe hjem til hagen. Gled deg! Anne

    SvarSlet