lørdag den 16. februar 2019

Vintergækker i krukker

Selvom jeg tænker hvert år, at i år gider du da ikke, så plejer der alligevel at dukke en uimodståelig lyst op til at dekorere indkørslen med vintergækker i krukker. Det er jo kun en kort stund, at dette syn kan nydes, men tænk bare at blive budt velkommen hjem af de hvideste og yndigste vintergækker. Når krukketiden er slut for vintergækkerne, så planter jeg dem ud i haven igen i mindre klunper, og på den måde får jeg flere og flere vintergækker år for år.

6 kommentarer:

  1. Så flott det ble, her hender det at det kommer en krukke på trappen. Flott innkjørsel også forresten. Ha en fin dag, hilsen Ingeborg

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og i lige måde Ingeborg
      Det er også en god måde at få flere vintergækker i haven på, når de efter krukketiden skal plantes ud i mindre stykker

      Slet
  2. Det blev da superflot :) Jeg har stadig ikke fået delt de tre klumper vintergækker, der stod her, da jeg flyttede ind. De er lidt besværlige at komme til - og jeg får nok også gravet andet op...men håber stadig på, jeg tager mig sammen i år :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan jo lige så godt lave klumperne mindre, når de alligevel skal op af krukkerne engang, men det bliver et stort arbejde😊

      Slet
  3. Så vakkert du har dekorert ved porten din. Enig med deg er det er en fantastisk velkomst å få når man kommer til dine portstolper og ser oppover den flotte aleen.
    Ha en fin dag.
    Hilsen Turid

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet